Zwrot towaru (Odstąpienie od umowy)

Zgodnie z obowiązującym prawem, w naszym sklepie mają Państwo możliwość zwrotu lub wymiany towaru, w ciągu 14 dni od zakupu. W związku z tym przygotowaliśmy formularz oraz instrukcję jak należy tego dokonać.

Czas na zwrot produktu:

  • Zwrot produktu powinien nastąpić niezwłocznie, najlepiej wraz z wysłaniem oświadczenia o odstąpieniu, albo oddzielnie - jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Kupujący odstąpił od umowy.
  • Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania. Zwracane produkty muszą znajdować się w takim samym stanie, jak w momencie ich otrzymania.

Stan zwracanego produktu:

  • Zwracany produkt powinien być kompletny, znajdować się w stanie niezmienionym (w takim samym stanie jak został zakupiony) oraz nie posiadać żadnych śladów użytkowania (rysy, zabrudzenia, pęknięcia, rozdarcia). Dopuszczamy użycie produktu zgodne z jego przeznaczeniem.
  • Oryginalne opakowanie produktu jest niezbędne do zwrotu chyba, że został sprzedany bez opakowania, jednak taki fakt powinien być potwierdzony zapiskiem Sprzedawcy na dokumencie zlecenia sprzedaży.
  • Sprzedający może pomniejszyć kwotę za zwrócony towar w przypadku, w którym rozpakowany towaru nie nadaje się do ponownej sprzedaży jako pełnowartościowy (np. uszkodzone opakowania, widoczne ślady używania towaru, ślady po montażu części zamiennych lub jakiekolwiek inne ślady wskazujące na używanie sprzętu).

    Na podstawie art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Sprzedawca uprawniony jest do obciążenia Kupującego z tytułu zmniejszenia wartości towaru będącego wynikiem korzystania z towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Innymi słowy w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru Kupujący powinien obchodzić się z towarem i sprawdzać go tylko w taki sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadku umowy:

  1. w której przedmiotem są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. gry komputerowe, oprogramowanie, filmy, muzyka, itp.);
  2. w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  3. Dotyczącej świadczenia usługi dodatkowej, jeżeli sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utarci prawo do odstąpienia od umowy.

Chcesz zwrócić lub wymienić towar?

  1. Wypełnij formularz zwrotu – uzupełnij informacje, wypełnij wszystkie pola formularza tak, aby nie było wątpliwości czego dotyczy zwrot. Odpowiednie uzupełnienie danych pozwoli w szybki sposób odnaleźć zamówienie, którego dotyczy zwrot.
  2. Zapakuj towar wraz z wypełnionym formularzem – w miarę możliwości użyj tego samego opakowania w którym towar dotarł do Ciebie. Nie zapomnij włożyć wypełniony formularz zwrotu wraz z dowodem zakupu.
  3. Wyślij przygotowaną paczkę na nasz adres – Magazyn Zwrotów RNR.PL ul. Żaglowa 2, 80-560 Gdańsk. Koszt przesyłki pokrywa zwracający.

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem!

Zaufane Opinie IdoSell
5.00 / 5.00 12 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2021-12-03
Wszystko ok
2021-12-03
Dzięki za szybką realizację zamówienia. Myślałem, że zamawiałem do paczkomatu, a kurier mi je przytargał. Ciężko powiedzieć, czy coś pomyliliście czy nie, niemniej mam umowę z inPostem, więc nie stanowiło to problemu, gdyż i tak dla kurierów jestem dostępny. Szkoda, że już nie macie stacjonarnego w Poznaniu na Podgórnej, bo cholernie lubiłem tam bywać, a teraz, kiedy jest już się czynnym zawodowo człekiem, to pewne kwoty nie robią na człowieku wrażenia. Ale domyślam się, że lokal tam był cholernie drogi. Mam nadzieję, że kiedyś wpadnę do Was do stacjonarki i sobie dobiorę jakiś kolejny badyl (ku uciesze żony). Pozdrawiam! Piotr
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel